Thursday, March 11, 2010

KAKI-KAKI & TANGAN-TANGAN DI BELAKANG TABIR MAJLISKU...


Ni la die kakak iparku...KAK RUBIEY...die leh dikatakan org terpenting dalam majlis ku...hantaran semua die yang bt...termasuk la ngn pelamin mini ni...wlaupun simple...aku puas hati....hehheheheee....



Ni lagi gambar aku ngn KAK RUBIEY...










Saper lagi yang terpenting dalam majlisku...? mesti la MAK ngan AYAHku





saper lagi ekkk...mstilah adik beradik aku n anak-anak saudaraku.....

Dari kiri kak long(EINA)..adik(EDIEY)..adik(AFIQ)...& AYUE




..Ni kakak ku yang sulung..KAK MAH..



..Ni kakak ku yang second..KAK NAB..



..Ni kakak ku yang third..KAK NAA..



..Ni abang aku yang second ABANG YEE...yang first xdak plak gmbr die...



..Ni anak saudaraku...AZURA...



..Ngan anak saudaraku...MATYEE



..Ni la cameraman aku...huhuhuh...ISAN..anak saudaraku jugak...



..Ni pun anak saudaraku jugak...AWIE namanyer...

No comments:

Post a Comment